Якщо вам з якихось причин не підійшов товар, ми можемо запропонувати його обмін або повернення.
Оформлюючи замовлення на сайті, ви автоматично погоджуєтесь з умовами роботи інтернет-магазину.
Умови обміну та повернення
Обмін та повернення можливі протягом 14 днів з моменту отримання, за умови:
• збережено бірку, заводське пакування і товарний вигляд;
• не виявлено слідів носіння та сторонніх запахів (парфуму, прального порошку тощо);
• наявний фіскальний чек (стосується купівлі у фізичних магазинах).
В інших випадках повернення або обмін товару не здійснюється. Усі витрати, пов’язані з поверненням чи обміном товару належної якості, оплачує покупець.
Як здійснити повернення?
Отримавши товар “Новою Поштою”, ви можете скористатися послугою “Легке повернення” — це безкоштовна послуга, яку можна замовити у мобільному застосунку “Нова пошта” або в онлайн-кабінеті на сайті.
Підтримка
При виникненні питань з послугою “Легке повернення” звертайте за номером: (067) 189 27 79
Графік роботи: Пн-Нд: 9:00–18:00
У день отримання поверненого товару він проходить перевірку якості (1-2 дні). Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей обміну чи повернення коштів. Повернення коштів здійснюється протягом 1-3 банківських робочих днів.
Важливо!
• Повернення та обмін товару можливі лише на території України.
• Згідно з нормами законодавства, парфюмерно-косметичні товари та боді не підлягають поверненню або обміну.
• Повернення товарів, придбаних у магазинах, можливе тільки в тому самому магазині, де була здійснена купівля.
• Замовлення, оформлені онлайн, можна повернути виключно через “Нову Пошту”.
Для додаткової інформації:
+380671892779